درسی كه اپل سال گذشته آموخت این بود كه فروش محصول در آمریكا قابل مقایسه با هیچ بازاری نیست و بازار هدف آی پد 2 را نیز آمریكا در نظر گرفته است.

http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2010/07/ipad-apps.jpg

سیستم شركت اپل ۲۷ ژانویه، همزمان با یك سالگی آی‌پد، به انتظار كاربرانش پایان می‌دهد و تكنولوژی دیگری به بازار عرضه می‌كند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یك سایت اطلاع‌رسانی فناوری اطلاعات در آلمان گزارش داده است كه آی‌پد۲، اولین یا دومین شنبه ماه آوریل(دوم یا نهم ماه) در آمریكا عرضه می‌شود.

این سایت اضافه كرد: اگر اپل بخواهد دقیقاً همزمان با عرضه عمومی آی‌پد در سال۲۰۱۰ این محصول را وارد بازار كند ۳ آوریل ۲۰۱۱ زمان قطعی ورود آی‌پد ۲ به بازار خواهد بود.
كاربران دیگر كشورها برای خرید این محصول جدید باید ۳ ماه دیگر از این تاریخ در انتظار بمانند.

البته سال گذشته علیرغم اینكه شركت اپل عرضه آی‌پد در اروپا را ابتدای ژوئیه اعلام كرده بود، آی‌پد از می ۲۰۱۰ در بازار‌های اروپا حضور داشت.

درسی كه اپل سال گذشته آموخت این بود كه فروش محصول در آمریكا قابل مقایسه با هیچ بازاری نیست و بازار هدف آی پد ۲ را نیز آمریكا در نظر گرفته است.

به گزارش این سایت آلمانی فروش آی‌پد در ۲ تا ۶ ماه نخست عرضه به‌طور انحصاری در اختیار شركت اپل است و دیگر فروشندگان برای فروش این رایانه لوحی باید حداقل تا ماه اكتبر صبر كنند، اتفاقی كه تقریباً تاكنون بی‌سابقه بوده است.